2974-BUYBOOК-d-o-o-Sarajevo

O nama

buybook: kad pisci imaju knjižaru

buybook je kulturni topos Sarajeva. buybook stoji negdje ni na nebu ni na zemlji, između onoga što je Sarajevo bilo do 1992. i onoga što je danas. buybook je, u ovom ludom vremenu novca i nekretnina, dokaz da postoje prostori koji mogu drugačije. Prostori za koje vam ne trebaju vize, prostori u kojima se napisano dijeli na knjige i neknjige, prostori u kojima ljudi koji vole knjigu, knjigu nabavljaju i prodaju.

buybook će Vas uvjeriti da još uvijek negdje ima vremena za čitanje i razgovor, kafu, čašu vina i masline, preslušavanje drugačijih muzika i gledanje novih fotografija.

A počelo je...
... u 18 kvadratnih metara 26.12. 1996. Sarajevski pisci Goran Samardžić i Damir Uzunović donijeli su knjige iz Zagreba, Beograda i Sarajeva. Onda su te knjige prodavali. Mali prostor i udaljenost od centra budili su povremeno ovaj san-ideju multimedijalne knjižare po svjetskim standardima. buybook je 01.07. 1998. godine preselio u Radićevu ulicu br. 4 (upamtite ovu adresu!), prostor od 101 kvadratnog metra. U Umjetničkoj galeriji BiH, februara 2001. godine otvorena je i specijalizirana knjižara Art buybook.

Danas...
... je buybook knjižara, CD shop, kafeterija, galerija, izdavačka kuća, distributer, specijalizirana knjižara za umjetnost i knjige za djecu, coffee&tea shop. Mjesto gdje se promovira knjiga i pisana riječ, kafeterija gdje se mogu sresti (i upoznati) bosanskohercegovački pisci, pjesnici, umjetnici, profesori, redatelji… svih generacija. Knjižara koju posjećuju prijatelji iz cijele regije i svijeta. buybook je i ono pored: blagovremena informacija, pomoć pri izboru knjiga, razmjena adresa, pronalaženje dragih ljudi, susreti sa prijateljima, rasprave sa (ne)istomišljenicima, posebno pakovanje poklona, neke ljubavi, nered na policama sa knjigama, osoblje koje ne govori dobardanizvolitemoguliVampomoći, nego priča sa vama… I još svašta nešto.

buybook je u Alisinoj zemlji čuda s obje strane ogledala. I uvijek na kraju Vi i samo Vi birate – kad dođete – s koje strane ćete stati. Šta uzeti i šta ostaviti. Kod nas.
Kategorije:
Kanton: