O nama
Agencija za kvalitet i akreditaciju u zdravstvu u Federaciji Bosne i Hercegovine (AKAZ) je nadležni organ u oblasti poboljšanja kvaliteta i sigurnosti zdravstvenih usluga i akreditacije zdravstvenih ustanova. Agencija je uspostavljena na osnovu Zakona o sistemu poboljšanja kvaliteta, sigurnosti i o akreditaciji u zdravstvu (Službene novine Federacije BiH br. 59/07) koji je donio Parlament Federacije BiH na sjednici Zastupničkog doma od 13.04.2005.god. i na sjednici Doma naroda od 29.07.2005. godine.
Koje su glavne funkcije AKAZ-a?
•Razvoj i revizija akreditacijskih standarda: organizacijskih i kliničkih; razvoj i revizija kliničkih vodilja na temelju medicine zasnovane na dokazima; definiranje, razvoj i revizija indikatora izvedbe radi stimulativnog finansiranja zdravstvenih ustanova; prikupljanje, obrada i analiza podataka iz zdravstvenih ustanova i dostavljanje informacija zdravstevnim ustanovama u svrhu edukacije i radi komparativnih analiza (na primjer, indikatori izvedbe, incidenti); resursni centar: AKAZ osigurava pristup odgovarajućim bazama podataka, stručnoj i “sivoj” literaturi, prikuplja informacije o dobroj praksi iz zemlje i inostranstva, razmjenjuje ih i poredi s informacijama iz drugih zemalja; edukacija: AKAZ organizira edukaciju i obuku iz oblasti kvaliteta i sigurnosti zdravstvenih usluga za zdravstvene i druge profesionalce; facilitacija u podizanju sistema poboljšanja kvaliteta i sigurnosti u zdravstvenim ustanovama na temelju zahtjeva iz akreditacijskih standarda; vanjska ocjena zdravstvenih ustanova u svrhu akreditacije;
•domaća i međunarodna suradnja u oblasti kvaliteta i sigurnosti zdravstvenih usluga.
Šta AKAZ nudi?
AKAZ nudi jedinstveni program poboljšanja kvaliteta i sigurnosti zdravstvenih usluga, za bolnice, domove zdravlja i timove porodične / obiteljske medicine u Federaciji Bosne i Hercegovine.